Visbiežāk uzdotie jautājumi

Tirgošanās platformas

Tirgošanās

  • Cik ilgi es varu turēt atvērtas pozīcijas?

    Pozīcijām tiek piemērots viena gada atvēršanas limits.

  • Vai demo konts atšķiras no reālā konta?

    Demo konts atspoguļo autentisku tirgošanās vidi. Tas ir tieši tāds pats kā reālais konts.

  • Vai es varu tirgoties, kad tirgus ir slēgts?

    Nē. Jūs varat tirgoties tikai tad, kad tirgus ir atvērts.

  • Vai tirgojoties ar CFD ir kādas izmaksas vai maksājumi?

    Jā, atkarībā no aktīvu klases, tiek piemērotas maksas, kas iekļauj spredus un/vai komisijas procentus vai/un svopus.

  • Vai es varu aizvērt daļu no sava atvērtā darījuma (samazināt atvērta darījuma lielumu)?

    Jā, pozīciju var samazināt. Atlikusī un slēgtā pozīcija var būt vienāda ar vai lielāka nekā atsevišķā instrumenta minimālais lota lielums.

  • Kas ir papildu nodrošinājuma pieprasījums?

    Papildu nodrošinājuma pieprasījums ir prasība samazināt atvērto ekspozīciju vai palielināt depozītu, jo līdzekļu lielums, kas klientam nepieciešams, lai saglabātu atvērtu pozīciju nav pietiekams aktīvu cenu svārstību apstākļos.

  • Vai visiem instrumentiem ir vienādas garantijas depozīta prasības?

    Garantijas depozīta prasības dažādās platformās un dažādiem instrumentiem ir atšķirīgas. Tās ir aprakstītas finanšu instrumentu specifikācijās.

  • Kas ir spreds?

    Tā ir starpība starp Bid un Ask (piedāvāto un pieprasīto) cenu (starpība starp “pirkšanas” un “pārdošanas” cenām).

  • Kādi ir riski un ieguvumi, tirgojoties ar starpību?

    Tirdzniecība ar starpību ir saistīta ar potenciāliem ieguvumiem, kā arī zaudējumiem.

  • Kā var aprēķināt "rollover" korekciju?

    Svop specifikācijas atrodamas šeit. Tās ir aprakstītas dokumentā: "TMS Prime svop punktu tabula".

  • Kas ir tirgus rīkojums?

    Tirgus rīkojums notiek, kad klients izlemj atvērt jebkādu pozīciju ar aktuālu tirgus cenu.

  • Kas ir uzturēšanas prēmija / maksa par svopu un kā tā tiek aprēķināta?

    Dažiem instrumentiem, lai saglabātu pozīciju atvērtu uz turpmākajām dienām, darījumam tiek piemērots svops. Svop punktu vērtības tiek izteiktas punktos. Svop punkti var būt pozitīvi (ieskaitīti) vai negatīvi (atskaitīti) atkarībā no jūsu pozīcijas un instrumenta. Tirgošanās platformā svop punkti tiek norādīti pēc pip punktu aprēķināšanas.

  • Vai es varu rediģēt atlikto darījumu?

    Jā, atlikto darījumu iespējams mainīt, kad atsevišķā instrumenta tirgus ir atvērts. Lūdzu, skatiet tabulu "minimālā rīkojumu distance no šī brīža tirgus cenas", ko var atrast finanšu instrumentu specifikācijās šajā saitē.

  • Kā man aprēķināt depozītu, kas nepieciešams, lai atvērtu darījumu?

    Jūs varat izmantot depozīta kalkulatoru, vai atvērt darījumu demo kontā.

  • Vai mana pozīcija tiks slēgta pēc nākotnes līguma beigu termiņa?

    Nē, notiks automātiska pāreja uz nakošo kontraktu. Lūdzu, skatīt, lai uzzinātu par "Rollovers" tabulu šajā gadā.

  • Man ir jautājums par tirgošanos. Ar ko man sazināties?

    Jūs varat sazināties ar mūsu atbalsta komandu, izmantojot live čatu, facebook messenger vai e-pastu. Jūs varat atrast kontaktus šeit.

  • Kas ir CFD?

    Cenu starpības līgumi (Contracts For Difference) CFD ļauj jums tirgoties ar finanšu aktīvu cenu kustību, ieskaitot indeksu nākotnes līgumus, izejvielu nākotnes līgumus, akcijas un biržā tirgotos fondus, jums reāli nepiederot to pamatā esošajiem aktīviem. Ar CFD ar populāru pasaules uzņēmumu akcijām jūs varat izvēlēties kapitālus un veidot diversificētu portfeli, kas piemērot tieši jūsu vajadzībām. Mēs iesakām akciju CFD gan iesācējiem, gan pieredzējušiem investoriem.

  • Kur es varu iepazīties ar spredu lielumiem?

    Spreds ir atšķirība starp Bid un Ask (pieprasījuma un piedāvājuma) cenām, tāpēc tās atšķiras katram instrumentam. Darījuma mērķa spredi atrodami mūsu finanšu instrumentu specifikācijas dokumentā šajā saitē.

  • Kā peļņas pārskati var ietekmēt manu pozīciju?

    Makroekonomiskie dati var veicināt gan peļņu, gan zaudējumus. Investoram ir jāņem vērā risks.

  • Kas notiek ar manu pozīciju, kad notiek pāreja uz jaunu kontraktu "Rollovers"?

    Pāreja uz jaunu kontraktu "Rollovers" veic brokeris automātiski. "Rollovers" tiek atspoguļots svop punktos. Svop punkti var būt pozitīvi (ieskaitīti) vai negatīvi (atskaitīti) atkarībā no jūsu pozīcijas un instrumenta. Tirgošanās platformā svop punkti ir norādīti konta valūtā pēc punktu aprēķināšanas.

  • EUR/USD valūtu pārim, kura ir bāzes, un kura - kontrvalūta?

    Eiro ir bāzes valūta, un USD ir kontrvalūta.

  • Kas notiks ar manām pozīcijām vai rīkojumiem akciju sadalīšanās vai reversās akciju sadalīšanās gadījumā?

    Gan cena, gan darījuma izmērs tiks atbilstoši pielāgoti.

  • Kā tiek aprēķināti brīvie līdzekļi?

    Jūs varat aprēķināt līdzekļus ar specifikāciju detaļām.

  • Kas ir zemie un augstie punkti?

    Augstais punkts ir augstākais cenas līmenis, kādu konkrētais instruments ir sasniedzis tirdzniecības dienas laikā. Zemais punkts ir konkrētā instrumenta zemākais cenu līmenis tirdzniecības dienā.

  • Kas ir lauksaimniecības resursi?

    Tā ir izejvielu grupa, kas tiek iegūtas lauksaimniecības vai zemes kultivēšanas rezultātā, audzējot labību un mājlopus, piemēram kukurūza, kvieši vai sojas pupas.

  • Kas ir dārgmetāli?

    Tie ir metāli, kuriem ir augsta ekonomiskā vērtība, kuri tiek uzskatīti par retiem, piemēram, zelts, sudrabs, platīns vai pallādijs.

  • Vai ir pieejams nākotnes "Rollovers" grafiks?

    Jā, TMS publicē paziņojumus ar grafiku, kad notiks "Rollovers" nākotnē.

  • Kas ir lauksaimniecības izejvielas?

    Tā ir izejvielu grupa, kas tiek audzētas, piemēram, kakao, kokvilna vai cukurs.

  • Kas ir energoresursi?

    Energoresursu sarakstā iekļautas jēlnafta, brenta nafta, benzīns, kurināmā degviela un dabasgāze.

Tirgošanās noteikumi

  • Cik ilgi es varu turēt atvērtas pozīcijas?

    Pozīcijām tiek piemērots viena gada atvēršanas limits.

  • Vai es varu tirgoties, kad tirgus ir slēgts?

    Nē. Jūs varat tirgoties tikai tad, kad tirgus ir atvērts.

  • Vai tirgojoties ar CFD ir kādas izmaksas vai maksājumi?

    Jā, atkarībā no aktīvu klases, tiek piemērotas maksas, kas iekļauj spredus un/vai komisijas procentus vai/un svopus.

  • Vai es varu aizvērt daļu no sava atvērtā darījuma (samazināt atvērta darījuma lielumu)?

    Jā, pozīciju var samazināt. Atlikusī un slēgtā pozīcija var būt vienāda ar vai lielāka nekā atsevišķā instrumenta minimālais lota lielums.

  • Kas ir papildu nodrošinājuma pieprasījums?

    Papildu nodrošinājuma pieprasījums ir prasība samazināt atvērto ekspozīciju vai palielināt depozītu, jo līdzekļu lielums, kas klientam nepieciešams, lai saglabātu atvērtu pozīciju nav pietiekams aktīvu cenu svārstību apstākļos.

  • Vai visiem instrumentiem ir vienādas garantijas depozīta prasības?

    Garantijas depozīta prasības dažādās platformās un dažādiem instrumentiem ir atšķirīgas. Tās ir aprakstītas finanšu instrumentu specifikācijās.

  • Kas ir spreds?

    Tā ir starpība starp Bid un Ask (piedāvāto un pieprasīto) cenu (starpība starp “pirkšanas” un “pārdošanas” cenām).

  • Kādi ir riski un ieguvumi, tirgojoties ar starpību?

    Tirdzniecība ar starpību ir saistīta ar potenciāliem ieguvumiem, kā arī zaudējumiem.

  • Kā var aprēķināt "rollover" korekciju?

    Svop specifikācijas atrodamas šeit. Tās ir aprakstītas dokumentā: "TMS Prime svop punktu tabula".

  • Kas ir tirgus rīkojums?

    Tirgus rīkojums notiek, kad klients izlemj atvērt jebkādu pozīciju ar aktuālu tirgus cenu.

  • Kas ir uzturēšanas prēmija / maksa par svopu un kā tā tiek aprēķināta?

    Dažiem instrumentiem, lai saglabātu pozīciju atvērtu uz turpmākajām dienām, darījumam tiek piemērots svops. Svop punktu vērtības tiek izteiktas punktos. Svop punkti var būt pozitīvi (ieskaitīti) vai negatīvi (atskaitīti) atkarībā no jūsu pozīcijas un instrumenta. Tirgošanās platformā svop punkti tiek norādīti pēc pip punktu aprēķināšanas.

  • Vai es varu rediģēt atlikto darījumu?

    Jā, atlikto darījumu iespējams mainīt, kad atsevišķā instrumenta tirgus ir atvērts. Lūdzu, skatiet tabulu "minimālā rīkojumu distance no šī brīža tirgus cenas", ko var atrast finanšu instrumentu specifikācijās šajā saitē.

  • Kā man aprēķināt depozītu, kas nepieciešams, lai atvērtu darījumu?

    Jūs varat izmantot depozīta kalkulatoru, vai atvērt darījumu demo kontā.

  • Vai mana pozīcija tiks slēgta pēc nākotnes līguma beigu termiņa?

    Nē, notiks automātiska pāreja uz nakošo kontraktu. Lūdzu, skatīt, lai uzzinātu par "Rollovers" tabulu šajā gadā.

  • Kur es varu iepazīties ar spredu lielumiem?

    Spreds ir atšķirība starp Bid un Ask (pieprasījuma un piedāvājuma) cenām, tāpēc tās atšķiras katram instrumentam. Darījuma mērķa spredi atrodami mūsu finanšu instrumentu specifikācijas dokumentā šajā saitē.

  • Kā peļņas pārskati var ietekmēt manu pozīciju?

    Makroekonomiskie dati var veicināt gan peļņu, gan zaudējumus. Investoram ir jāņem vērā risks.

  • Kas notiek ar manu pozīciju, kad notiek pāreja uz jaunu kontraktu "Rollovers"?

    Pāreja uz jaunu kontraktu "Rollovers" veic brokeris automātiski. "Rollovers" tiek atspoguļots svop punktos. Svop punkti var būt pozitīvi (ieskaitīti) vai negatīvi (atskaitīti) atkarībā no jūsu pozīcijas un instrumenta. Tirgošanās platformā svop punkti ir norādīti konta valūtā pēc punktu aprēķināšanas.

  • Kas notiks ar manām pozīcijām vai rīkojumiem akciju sadalīšanās vai reversās akciju sadalīšanās gadījumā?

    Gan cena, gan darījuma izmērs tiks atbilstoši pielāgoti.

  • Kā tiek aprēķināti brīvie līdzekļi?

    Jūs varat aprēķināt līdzekļus ar specifikāciju detaļām.

  • Kas ir lauksaimniecības resursi?

    Tā ir izejvielu grupa, kas tiek iegūtas lauksaimniecības vai zemes kultivēšanas rezultātā, audzējot labību un mājlopus, piemēram kukurūza, kvieši vai sojas pupas.

  • Kas ir dārgmetāli?

    Tie ir metāli, kuriem ir augsta ekonomiskā vērtība, kuri tiek uzskatīti par retiem, piemēram, zelts, sudrabs, platīns vai pallādijs.

  • Vai ir pieejams nākotnes "Rollovers" grafiks?

    Jā, TMS publicē paziņojumus ar grafiku, kad notiks "Rollovers" nākotnē.

  • Kas ir lauksaimniecības izejvielas?

    Tā ir izejvielu grupa, kas tiek audzētas, piemēram, kakao, kokvilna vai cukurs.

  • Kas ir energoresursi?

    Energoresursu sarakstā iekļautas jēlnafta, brenta nafta, benzīns, kurināmā degviela un dabasgāze.

Dokumenti

  • Kā iespējams verificēt dokumentus?

    Dodieties uz dokumentu sadaļu savā klientu zonā un sekojiet norādēm uz ekrāna.

  • Kur es varu nosūtīt savus dokumentus verifikācijai?

    Lūdzu nosūtiet mums visus dokumentus uz: verification@tmseurope.com

  • Kā izmainīt telefona numuru, adresi un citu kontaktinformāciju?

    Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu. Pirms zvanāt, lūdzu, sagatavojiet telefona zvana kodu, ko mēs nosūtīsim uz jūsu e-pasta adresi ar live konta informāciju. Tas ir nepieciešams klientu verifikācijai.

  • Es nosūtīju savus dokumentus. Kad TMS tos apstiprinās?

    Darba dienās dokumentu verifikācija parasti aizņem līdz 1 stundai. Tomēr ārpus darba laika un brīvdienās dokumentu verifikācija nenotiek, un tiek atsākta tuvākajā darba dienā.

  • Austrālijas, Brazīlijas, Kanādas, Honkongas, Indijas, Japānas, Dienvidkorejas, Meksikas, Singapūras, Šveices, Dienvidāfrikas, ASV rezidentu dokumentu verifikācija

    Būdams EU - PFSA regulēts brokeris, lai turpinātu pieteikuma apstrādi, TMS nepieciešams verificēt jūsu dokumentus. Mēs lūdzam jums sniegt mums dokumentus, kas ir nepieciešami reālā konta atvēršanai:
    ID / pase:
    Lūdzam nodrošināt mums skenētu pirmo spēkā esoša personu apliecinoša dokumenta lapu, kas izdots valsts iestādē. Skenētajai lapai jāsatur klienta vārds, uzvārds, dzimšanas datums un paraksts.
    Komunālo pakalpojumu rēķins / apliecinājums:
    Lūdzam nodrošināt mums dokumentu, kas apliecina jūsu dzīves vietas adresi – aktuālu bankas izdruku vai saraksti no vietējās vai centrālās valsts iestādes vai aģentūras, komunālo pakalpojumu rēķinu (piem., par elektrību, gāzi, ūdeni, kabeļtelevīziju, ne mobilo tālruņa rēķinu), kas izdots vismaz pēdējo 6 mēnešu laikā. Pēdējais solis, kas jāveic, lai sāktu tirgoties ir bankas pārskaitījums uz jūsu kontu.

    Atsevišķos gadījumos mēs varam lūgt jums sniegt mums personu apliecinošus dokumentus un citus dzīvesvietas adreses apliecinājumus, lai izvairītos no nepieciešamības veikt bankas pārskaitījumu, kā pastiprinātas pārbaudes pasākumu.

    Mēs saprotam, ka tā nav vienkārša procedūra, bet mēs apliecinām jums, ka tā ir obligāta prasība, lai veiktu pastiprinātu pārbaudi AML apstiprināšanas procesā visiem ne Eiropas Savienības rezidentiem.

    Lūdzu, nosūtiet visus dokumentus uz: verification@tmseurope.com.

  • Ne Eiropas Savienības un ne Eiropas Savienības ekvivalentu valstu rezidentu dokumentu verifikācija

    Būdams EU - PFSA regulēts brokeris, lai turpinātu pieteikuma apstrādi, TMS nepieciešams verificēt jūsu dokumentus.

    Mēs lūdzam jums sniegt mums dokumentus, kas ir nepieciešami live konta atvēršanai:
    Starptautiska pase:
    Lūdzu sniedziet mums skenētu valsts iestādes izdotu starptautisko pasi. Skenētai lapai jāsatur klienta vārds, uzvārds, dzimšanas datums un paraksts. Dokumentā jābūt aprakstiem angļu valodā, pretējā gadījumā, tie jāpārtulko angļu vai citā valodā, kurā mēs apkalpojam klientus.
    Komunālo pakalpojumu rēķins / apliecinājums:
    Lūdzam nodrošināt mums dokumentu, kas apliecina jūsu dzīves vietas adresi – aktuālu bankas izdruku vai saraksti no vietējās vai centrālās valsts iestādes vai aģentūras, komunālo pakalpojumu rēķinu (piem., par elektrību, gāzi, ūdeni, kabeļtelevīziju, ne mobilo tālruņa rēķinu), kas izdots vismaz pēdējo 6 mēnešu laikā. Pēdējais solis, kas jāveic, lai sāktu tirgoties ir bankas pārskaitījums uz jūsu kontu.

    Mēs saprotam, ka tā nav vienkārša procedūra, bet mēs apliecinām jums, ka tā ir obligāta prasība, lai veiktu pastiprinātu pārbaudi AML apstiprināšanas procesā visiem ne Eiropas Savienības rezidentiem.

    Lūdzu, nosūtiet visus dokumentus uz: verification@tmseurope.com.

Depozīts / Izmaksa

  • Kāds ir minimālais depozīta lielums, kas jāieskaita, lai atvērtu kontu?

    Jūs varat ieskaitīt jebkādu naudas daudzumu, lai sāktu tirgoties. Minimālā depozīta lieluma nav, tomēr mēs iesakām ieskaitīt vairāk par 100€, lai sasniegtu bezmaksas izmaksu prasības atbilstoši mūsu maksu un komisiju tabulai. Skatiet tabulu, lai uzzinātu vairāk.

  • Kā es varu ieskaitīt līdzekļus? Kādas maksājumu metodes tiek pieņemtas?

    Mēs pieņemam tūlītējus maksājumus, izmantojot kredītkartes un tiešsaistes maksājumus no skrill konta. Jūs varat iemaksāt līdzekļus arī ar regulāru SEPA bankas pārskaitījumu. Bankas pārskaitījums var aizņemt 1 darba dienu. Ar visām iemaksas iespējām var iepazīties līdzekļu iemaksas lapā un klientu zonā šeit. Bankas pārskaitījums jāveic caur kontu, kura īpašnieks ir klients.

  • Kā veikt pirmo iemaksu?

    Pirmo depozītu iespējams veikt gan ar bankas pārskaitījumu (izmantojot bankas kontu, kura turētājs ir klients ar savu vārdu bankā, kas atrodas ES vai ekvivalentā valstī) vai kredītkarti (karte, kuras īpašnieka vārds ir tāds pats, kā konta īpašniekam, no uzticamas bankas, kas atrodas ES vai ekvivalentā valstī). Tā ir daļa no verifikācijas procesa, kas ir nepieciešama, lai atvērtu un aktivizētu kontu.

  • Esmu veicis pirmo iemaksu. Kad TMS atvērs manu kontu?

    Brīdī, kad mūsu komanda apstiprinās, ka jūsu personas dati sakrīt ar datiem, kas saņemti ar bankas pārskaitījumu, mēs atvērsim kontu. Jūs saņemsiet paziņojumu e-pastā. Lai atvērtu kontu, jums ir jāizpilda abas prasības, jāveic pirmais depozīts, izmantojot bankas pārskaitījumu un jānosūta dokumenti verifikācijai.

  • Kā izņemt līdzekļus?

    Pieslēdzieties savā klienta zonā šeit un izvēlieties izmaksas. Ja jūs darāt to pirmo reizi, mēs lūgsim jūs ievadīt konta numuru, uz kuru veikt izmaksu. Izmaksas iespējamas tikai bankas pārskaitījuma veidā. Izmaksas process var aizņemt līdz pat 3 dienām. Apskatiet maksu un komisiju tabulu.

  • Cik ilgi aizņem līdzekļu izmaksa?

    Izmaksas process aizņem līdz 3 dienām.

Atbalsts

  • Kā izņemt līdzekļus?

    Pieslēdzieties savā klienta zonā šeit un izvēlieties izmaksas. Ja jūs darāt to pirmo reizi, mēs lūgsim jūs ievadīt konta numuru, uz kuru veikt izmaksu. Izmaksas iespējamas tikai bankas pārskaitījuma veidā. Izmaksas process var aizņemt līdz pat 3 dienām. Apskatiet maksu un komisiju tabulu.

  • Kāds ir minimālais depozīta lielums, kas jāieskaita, lai atvērtu kontu?

    Jūs varat ieskaitīt jebkādu naudas daudzumu, lai sāktu tirgoties. Minimālā depozīta lieluma nav, tomēr mēs iesakām ieskaitīt vairāk par 100€, lai sasniegtu bezmaksas izmaksu prasības atbilstoši mūsu maksu un komisiju tabulai. Skatiet tabulu, lai uzzinātu vairāk.

  • Kur es varu nosūtīt savus dokumentus verifikācijai?

    Lūdzu nosūtiet mums visus dokumentus uz: verification@tmseurope.com.

  • Vai demo konts atšķiras no reālā konta?

    Demo konts atspoguļo autentisku tirgošanās vidi. Tas ir tieši tāds pats kā reālais konts.

  • Vai es varu izmainīt sava konta pamata valūtu?

    Nē, Jūsu platformas valūta ir pastāvīga, un tā nevar tikt mainīta.

  • Kādi ir riski un ieguvumi, tirgojoties ar starpību?

    Tirdzniecība ar starpību ir saistīta ar potenciāliem ieguvumiem, kā arī zaudējumiem.

  • Vai jūs piedāvājat bonusus?

    Jā, mums ir īpašo piedāvājumu klāsts. Skatiet mūsu akciju sarakstu šeit.

  • Kādas mobilās operētājsistēmas tiek atvalstītas?

    TMS SmartTrader lietotne ir pieejama gan iPhone, gan Google Android mobilo telefonu operētājsistēmām.

  • Kā saņemt palīdzību?

    Jūs varat sazināties ar mūsu atbalsta komandu, izmantojot live čatu, facebook messenger vai e-pastu. Jūs varat atrast kontaktus šeit.

  • Tirgošanās sākums live kontā

    Atverot live kontu TMS, lai sāktu tirgoties, mums nepieciešams noslēgt verifikācijas procesu. Lai to izdarītu, klientam jāiesniedz TMS personu apliecinoši dokumentu, komunālo pakalpojumu rēķins vai citi dokumenti, kas apliecina klienta adresi, kā arī jāveic pirmais depozīts ar bankas pārskaitījumu. Detalizēts verifikācijas process var atšķirties atkarībā no mītnes valsts. Lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu atbalsta komandu, lai precizētu detaļas.

TMS Brokers Smart Trading lietotne

  • Tirgus skata ekrāns

    Sekojiet saviem instrumentiem favorītiem tirgus skata ekrānā. Pārbaudiet aktuālo BID un ASK cenu, spredu, dienas cenas izmaiņas un apskatiet šī brīža cenu līmeni salīdzinājumā ar Hi vai Lo pozīciju šodien.

  • Instrumentu pievienošana vai noņemšana no tirgus skata

    Lai pievienotu vai noņemtu instrumentus no tirgus skata, nospiediet zvaigznītes pogu un izvēlieties no saraksta vai meklējiet instrumentu. Instrumenti ir sašķiroti kārtībā, kādā jūs tos pievienojāt.

  • Skatīt tabulu un instrumentu detaļas, ar kuriem tirgoties

    Nospiediet uz instrumenta, ko vēlaties tirgot vai apskatīt detaļas, un atveriet jaunu ekrānu ar tabulu.

  • Izvietojiet jaunu darījumu

    Nospiediet uz izvēlnes un izvēlieties “Jauns darījums” vai nospiediet uz viena no instrumentiem tirgus skatā un izvēlieties “Pārdot” vai “Pirkt” zem tabulas.

  • Aizvērt vai mainīt atvērtus darījumus

    Lai aizvērtu vai mainītu atvērtus darījumus, nospiediet uz “Atvērt darījumus” no izvēlnes. Jūs redzēsiet sarakstu ar šobrīd atvērtajiem darījumiem. Izvēlieties vienu no tiem, lai redzētu detaļas un izvēlētos to aizvērt vai mainīt.

  • Skatīt darījumu vēsturi

    Izvēlieties “Darījumu vēsturi” no izvēlnes. Skatiet šīs dienas, nedēļas vai mēneša darījumu sarakstu.

  • Atlikto darījumu izvietošana

    Lai izvietotu jaunu atlikto darījumu, izvēlieties “Jauns darījums” no izvēlnes. Un no saraksta “Darījuma veids” izvēlieties darījumu, kuru vēlaties izvietot.

  • Atlikto darījumu atcelšana vai modificēšana

    Lai modificētu esošus atceltos darījumus, izvēlieties “Atvērt darījumus” no izvēlnes un pavelciet pa labi, lai redzētu atlikto maksājumu sarakstu.

  • Grafiku skatīšana horizontālā režīmā

    TMS Brokers Smart Trading ir ieviesti lieliski grafiki. Nospiediet uz instrumenta, ko vēlaties analizēt. Pagrieziet ierīci horizontāli un izvēlieties, “izvēršanas” pogu uz grafika.

  • Grafika indikatori

    Jūs varat pievienot vairākus indikatorus grafika skatam. Vienkārši ieslēdziet pilnekrāna režīmu un pagrieziet savu iekārtu horizontāli. Izvēlieties no indikatoru saraksta, kurus gribat pievienot. Lai to izslēgtu, vienkārši nospiediet uz X blakus grafika indikatoram.
    Atcerieties: indikatori ir ieslēgti/izslēgti visām tabulām. Jūs varat pievienot jaunus indikatorus tikai horizontālā skata tabulā.

  • Grafiku rīki

    Piekļūstiet vairākiem grafiku rīkiem izvērstā grafiku skatā. Nospiediet “izvēršanas” pogu uz grafika.

  • Ātra tirgošanās ar vienu klikšķi

    Iespējojiet viena klikšķa tirdzniecību “Iestatījumu” cilnē. Viena klikšķa tirdzniecība nodrošina ātru tirdzniecību bez nepieciešamības apstiprināt katru darījumu.

  • Jauna demo konta izveide

    Izvēlies "Pieslēgties" sākuma ekrānā. Ievadi savu e-pastu un tālruņa numuru. Mēs pieslēgsimies tavam kontam. Visādam gadījumam saņemsi arī e-pastu un teksta ziņu ar savām konta detaļām, lai varētu tos izmantot vēlāk.

  • Tirgošanās ar naudu Reālajā kontā

    Ar demo kontu nav iespējams nopelnīt naudu, bet tas ir lielisks treniņš. Lai tirgotos ar reālu naudu, jums jāatver Reāls konts. Lai sāktu šo procesu, spiediet uz “Atvērt Reālo kontu”.

  • Neiespējami tirgoties REĀLAJĀ kontā

    Izveidojot kontu pirmo reizi, jūsu konts ir Demo konts ar 50 000€ virtuālo bilanci. Tirdzniecība Reālajā kontā ir atspējota. Lai iespējotu tirgošanos ar reālu naudu, jums jāatver Reālais konts.

  • Tirgus skata šķirošana

    No instrumentu izvēlnes izvēlieties ikonu “Šķirot”. Velciet instrumentus uz tirgus skata ekrānu, lai izmainītu un sakārtotu to pozīcijas. Nospiediet “Atpakaļ”, lai saglabātu.

  • Skatīties TMS Brokers Smart Trading lietotnes pamācību